Løsning til televirksomhed


NYT WEBSITE TIL TELEVIRKSOMHEDEN DI TELE

DI Tele leverer professionelle og fleksible telefonløsninger til det danske erhvervsliv i form af IP telefoni og mobil- og netværksløsninger. Propellos fik til opgave at udvikle DI Teles nye website med fokus på service som virksomhedens primære unique selling point.


God service er en selvfølge

Websitet blev udviklet med et ønske om at øge trafik- og lead genereringen for virksomheden. Det var samtidig vigtigt at få skabt øget troværdighed omkring DI Teles produkter og DI Tele som virksomhed. Der blev lagt stor vægt på den unikke service som DI Tele tilbyder sine kunder – herunder en omfattende analyse af kundernes behov og ønsker. I denne fase udfordres kunderne til, evt. med assistance fra DI Tele, at få skabt overblik over deres nuværende teleløsning, og efter at have analyseret brug, behov og ønsker bliver der givet et reelt bud på en fremtidig løsning, som passer til både virksomhedens behov og økonomi.

DI Tele havde inden opstarten gjort sig en del tanker og samlet nogle idéer til disponering og funktionalitet. Vi indledte samarbejdet med en mini-workshop, hvor vi dels udfordrede DI Tele på idéer, og sammen fik flere idéer på bordet og diskuterede brugeroplevelsen i forhold til de forskellige buyerpersonas, som DI Tele hjalp med at definere. Workshoppen mundede blandt andet ud i nogle idéer omkring hvordan kundeservice kunne få en mere fremtrædende plads i brugernes oplevelse. Efterfølgende udarbejdede vi wireframes, som blev sendt frem og tilbage indtil man var enige om funktionalitet og disponering.

Webdesign

DI Teles definerede visuelle identitet begrænsede sig til et logo og en enkelt farve. For at skabe en skarpere visuel linje udviklede vi derfor en corporate farvepalette og definerede en corporate typografi, som visuelt understøtter budskabet om, at DI Tele tilbyder et teknisk professionelt produkt til erhvervslivet, men at det samtidig er værktøjer rettet mod helt almindelige mennesker uden tekniske færdigheder.

Webdesignet fremstår imødekommende og med mange muligheder for at interagere med DI Tele i form af call-to-actions ned over siderne. Der er gjort en del ud af at segmentere de besøgende, så de bedst muligt bliver ledt hen til de muligheder, der er interessante for netop dem.

Se DI Teles website her

Læs her hvordan Propellos arbejder med visuel identitet

Websitet er implementeret i Umbraco som du kan læse mere om her