
It’s in the air
Tekstilbaseret ventilation vinder hastigt frem på markedet – i takt med øget fokus på godt indeklima og arbejdsmiljø. Virksomheden Euro Air oplever derfor stigende efterspørgsel, og det var nu tid til en opgradering af deres website, så de står endnu stærkere på online området.
Euro Air er en del af KE Fibertec gruppen, som er verdens største leverandør af tekstilkanaler. Virksomheden opererer typisk på markeder hvor moderselskabet KE Fibertec ikke er repræsenteret eller hvor prisen er det vigtigste konkurrenceparameter. Euro Air har sin helt egen salgsorganisation, og markerer sig bl.a. på at kunne levere ægte “value for money” produkter. Produktet er i fokus – og det består ganske basalt i; … at levere et godt indeklima. Det var også derfor at det nye pay-off “Its´s in the air” blev introduceret i forbindelse med lanceringen af det nye website. Det fortæller en del om virksomhedens fokusområde og commitment til kunderne.


Nemt, intuitivt og responsivt website
Det skal være enkelt og ligetil at samarbejde med Euro Air, og det skal det nye website støtte op omkring. Udover at det er nemt at finde rundt på websitet (Søgefunktion, dropdownmenu, god struktur, sitemap, store knapper, scroll knap, etc.) så er det også enkelt at kontakte medarbejderne over programmet Skype. Store knapper til chat eller videoopkald åbner muligheden for effektive samtaler med kompetente rådgivere hos Euro Air. En smart produktguide giver også den besøgende et hurtigt overblik over de forskellige muligheder inden for tekstilkanaler.
Se EuroAir´s nye hjemmeside her
Websitet er udviklet i Umbraco CMS, som du kan læse mere om her.

