Udtalelser fra Propellos kunder
”Vi var igennem en lang søgeproces for at finde den rette samarbejdspartner på området. Digitaliseringen er blevet en stadig vigtigere del af vores forretning og i vores stræben efter at kunne tilbyde vores kunder den bedste service og produkter. Det var derfor interessant at inddrage Propellos tidligt i processen, som qua deres kompetencer og erfaringer på området kan være med til at hjælpe os videre med vores planer”
Jens Guldfeldt, Direktør for FOMO
”Efter lidt søgning på nettet fik vi kontakt med Propellos med henblik på at få ny hjemmeside. Vores hjemmeside er kommet i luften og Propellos fik os med på idéen om Inbound marketing, som var helt nyt for os. Propellos har ydet en stor indsats for at forstå kunderne på vores nichemarked, at insistere på vigtigheden af ’content’ i markedsføringen og at gennemføre overgangen fra traditionel til digital markedsføring.
Samtidig har vi været glade for behagelig og uhøjtidelig dialog. Vi kan derfor varmt anbefale Propellos.”
Carsten Johansen, Manager & Partner hos Grupperejsebureauet
“Vi var ikke i tvivl, da vi gennemgik de indkomne tilbud til vores nye website. Tilbuddet fra Propellos var meget professionelt udført og særdeles transparent i henhold til hvad tilbuddet specifikt omfattede. Det gjorde, at vi følte os meget trygge med at vælge Propellos som leverandør af vores website. Propellos har leveret en meget kompetent løsning, men jeg vil i særdeleshed pege på den fantastisk gode service, de har leveret, og den altid venlige imødekommenhed medarbejderne hos Propellos har vist os. I alt en enestående positiv oplevelse, som gør, at jeg selvfølgelig vil advokere Propellos til andre.”
Regin Toftegaard, Marketing Manager hos Petur Larsen
“Mine varmeste anbefalinger til Propellos som en kreativ medspiller til ny designidentitet. De formår, at sætte sig hurtigt ind i ny case og give sparring undervejs i processen.”
Oliver Wiberg, By Wiberg
“Jeg vil medgive mine varmeste anbefalinger af Propellos til alle typer virksomheder, som ønsker et website, der kan skille sig ud fra mængden og samtidigt er nemt at håndtere. ’Unik’ er i den sammenhæng ikke bare et modeord: Jeg har fået bekræftet min holdning til, at websites skal tilpasses mennesker – ikke omvendt! Jeg har fået den hjemmeside, jeg ønskede mig og mere til. At hyre Propellos til opgaven og gå ind i samarbejdet med det professionelle og fagligt funderede team, er en nutids- og fremtidsinvestering, der bliver ved med at give afkast.”
Iben Claces, Forfatter, underviser, redaktør; eksamineret Kunstgrebsinnovatør; forlagschef Avatar Publishers
”At opbygge en selvstændig visuel identitet for ét produkt, der skal sælges online med et klart tema -det det var opgaven! Ikke vores stærke side, men til gengæld Propellos’. God forståelse og kreative indslag var del af hele processen. Plus det blev ikke bare ved snakken, resultatet blev leveret og præsenteret så godt, at det er vores identitet nu!”
Jesper Krognos, Adwiza A/S (Wizerdata)
”Vi havde brug for en løsning der passede til vores virksomheds størrelse og kunder. Propellos leverede præcis hvad vi havde brug for og meget mere. Vi er meget taknemlige for den store hjælp vi fik og ikke mindst for alt den vejledning vi fik undervejs til at kunne overtage det færdige resultat”
R. S. Lumsden, Driftschef, Dansk Erhvervspolering
“At drive en webshop er relativt nyt for os, og jeg er glad for at vi valgte Propellos. De forstod med det samme vores tanker og ønsker – de har været en vigtig sparringspartner omkring hele processen. I starten var tanken kun at de skulle hjælpe med at udvikle en webshop – i dag er de vores reklamebureau for hele virksomheden…”
Lasse Skaarup, CEO, Benedikte Utzon By Topbrands
“Vores samarbejde med Propellos startede i 2012, da KE Fibertec skulle have ny hjemmeside. Det forløb meget tilfredsstillende, og derfor var det naturligt for os at arbejde videre med Propellos-drengene, da tiden var kommet til vores datterselskab Euro Air. Endnu engang har de ramt plet, og både vi og vores forhandlere rundt omkring i verden er meget glade for løsningen. Ambitionen har været at skabe en side, der er nem at bruge, mere visuel end teksttung, hurtig, intuitiv og tilgængelig (også på mobilen), og det synes jeg er lykkedes meget godt”
Claus Albertsen, Marketingchef, KE Fibertec-koncernen
“MM-Vision skulle finde en identitet, en måde at kommunikere kerneværdierne gennem et grafisk layout. En ikke helt nem opgave for os, men ikke desto mindre en opgave som vi havde behov for at få løst – og ikke mindst, få løst på den rigtige måde. Propellos skabte en ny identitet til MM-Vision, men det var ikke en identitet vi skulle “påføre” os. De havde fundet ud af hvem vi var, og omsat dette til et moderne visuelt udtryk. Præcis den opgave vi ikke selv kunne sætte ord på, men som Propellos alligevel fik løst.
Propellos er ikke blot endnu et firma. Vi sidder tilbage med oplevelsen af at Propellos har sat sig ind i vores situation og forholdt sig konkret til vores problemstillinger. De har i den grad fuldt “sagen til dørs” – også efter sagen reelt set var afsluttet, har de vist en vedholdende interesse for vores virksomhed. Et meget positivt forløb – vi vil ikke tøve med at anbefale Propellos til andre.”
Morten Dragsbæk Humlum.
Marketing – Account manager MM-Vision A/S.
“Propellos har givet Kommunikationschef en moderne, relevant visuel profil og et mindst lige så moderne og brugervenligt website. Deres art direction har gives os et kæmpe løft, som klart placerer vores brand som en attraktion. I kombination med det visuelle har Propellos udviklet et stærkt website med meget enkel administration bagved. Det gør det daglige arbejde med sitet nemt, og det er rart at vide, at det hele spiller optimalt på alle skærme – pc/mac, tablet og smartphone. Så varme anbefalinger af Propellos herfra.”
Jacob Egevang, Kommunikationschef
“Det er fedt, at vi kan præsentere et website der ser godt ud på smartphones og tablets til vores kunde, Trinidad & Tobago turistkontor, og som samtidig er nemt at opdatere, vedligeholde og udbygge. Vi har har haft en god dialog med Propellos for at få websitet til at både illustrere det kunden gerne vil kommunikere til markedet – og samtidig gøre det nemt og overskueligt for os at håndtere. De tre ingredienser behersker Propellos til fulde, når det kommer til online kommunikation, og det afspejler den ny webløsning, vi har fået til vores kunde”
Christine Engen, CEO, United Nordic Spirit
“Samarbejdet med Propellos drengene har været præget af en god kreativ dialog og lydhørhed for at udtrykke eye-d’s aktivitet bedst muligt gennem en ny identitet og responsive website til virksomheden. Hatten af!”
Claude Teisen-Simony, CEO, Designer MDD, eye-d
“For det første er det fedt, at vores ny site også ser godt ud på smartphones og tablets. Og når det er sagt, så synes jeg, vi er lykkes med at ramme den hårfine balance mellem visuel og tekstuel kommunikation. Vi producerer fortællinger, og bag alle gode fortællinger ligger gode ideer, kreativitet og stærke manuskripter. De tre ingredienser behersker Propellos til fulde, når det kommer til online kommunikation, og det afspejler den ny webløsning, vi har fået ”
Lars Hammer, Direktør, Immergut
“Hvordan markedsfører du intelligente, erfarne mekatronikingeniører med stor forkærlighed for matematik. Ingeniører som evner at føre teorien ud i praksis. Vi valgte at samarbejde med Propellos, som gjorde os opmærksomme på, at vores viden og vores løsninger er blevet mange virksomheders guldæg. Resten er historie. Guldægskampagnen nåede sine opstillede mål, da kampagneperioden var halvvejs. Så samarbejdet med Propellos viste sig at være et guldæg for os.”
Jørgen Ole Kjær. Move Innovation
“Vi var rigtig glade for kampagnen – især indflydelsen på vores Facebook side. Der viste sig at være en rigtig god synergi mellem de 2 sociale medier (Instagram og Facebook), og det aktiverede brugerne på en ny og underholdende måde. Propellos bistod med vanlig professionalisme til at kampagnen blev en succes”
Elin Michelsen, Føroya Tele
“I 2012 tog vi en beslutning om at vi ville have en mere inspirerende og informativ hjemmeside, der bedre forklarer muligheder og fordele ved at vælge tekstilkanaler til luftfordeling. Samtidig ønskede vi en hjemmeside, der kunne hjælpe os med at indsamle leads til salgsafdelingen. Alle ønsker blev indarbejdet i en informationsarkitektur og på baggrund heraf lavede Propellos et nyt webdesign.
Propellos forstod med det samme opgaven og løftede den til vores fulde tilfredshed. Jeg har haft et fantastisk samarbejde med Propellos, der med udgangspunkt i vores designlinie og ståsted har skabt en moderne og visionær løsning, som både vi og vores partnere i hele verden er rigtig glade for.”
Claus Albertsen, Marketingchef, KE Fibertec AS
“Vi er meget glade og tilfredse med vores nye hjemmeside, som Propellos har designet i samarbejde med skolen. Den er grafisk flot og er let at aflæse og surfe rundt i. Arbejdet med Umbraco er enkelt – vi har især brug for at kunne vise billeder og film i høj kvalitet, da elevernes værker i høj grad er med til at sælge skolen. – og cms-systemet er fuldt brugbart til dette. Dejligt fri for kodning! Vi har fået meget positiv respons på siden!!
Propellos er meget professionelle og lydhøre, en fornøjelse at arbejde sammen med!”
Camilla Wanscher, Kbh Film og Foto skole
“Da vi stod overfor at skulle vælge leverandør til vores nye hjemmeside, talte vi med 3 forskellige firmaer, som alle 3 mente de kunne løse opgaven. Da vi ikke sidder med sådanne ting til hverdag, syntes vi det som udgangspunkt var svært at finde ud af, hvad vi skulle lægge vægt på.
Propellos som vi havde en god snak med var lynhurtigt et hestehoved foran de andre. De havde gjort èn stor forskel. De var yderst velforberedte og havde undersøgt mange ting omkring vores hjemmeside. Da de skulle forklare hvordan de ville løse opgaven, var det ligeledes på et sprog hvor vi alle kunne være med.
Efterfølgende må jeg sige, når vi tager kontakt til Propellos, er de næsten altid til at fange. Og hvis de ikke er til stede, ringer de altid tilbage. Det er nogle meget hjælpsomme folk, som gør hvad de kan for at løse opgaven.
Afslutningsvis må jeg tilføje, at Propellos ikke var de billigste. Men som det har kørt indtil videre, har det været pengene værd.”
Sten Qvist, Dansk Alarm Sikring
“Da vi skulle vælge reklamebureau til vores selskab, havde vi et antal muligheder blandt vores kontaktflade, men da vi prioriterede on-line erfaringen meget højt, valgte vi parallelt at finde passende kandidater via Google ud fra et udvalgte kriterier. Propellos dukkede op som ét af dem, og ud fra en subjektiv bedømmelse af deres kreative evner, var de nummer 1 på listen. Et første møde med Jacob og Thomas, gjorde at det slet ikke forekom relevant at bruge tid på alternativer; de havde via en telefon samtale og en fremsendt forretningsplan, lavet en super overbevisende intro til dem selv og den kommende opgave. Vi har benyttet Propellos til alle relevante opgaver on-line/off-line og bliver fortsat mindet om, hvorfor vi bl.a. valgte Propellos, de er kreative, dygtige, ekspederer hurtigt, og med en solid faglig viden og stolthed, som er basen for deres anbefalinger. De står ved deres meninger og kæmper for deres ideer, så man som kunde husker, hvorfor man betaler et professionelt reklamebureau for en opgave, som man selv kun kunne have udført meget dårligere …
Stort ros til Propellos og hele teamet for være mere end bare én i rækken af leverandører.”
Preben Bjørk, Bizdeal
“Da vi i starten ville have nyt design var vi meget betænkelige ved at få et andet firma til at lave det for os. Da vores hovedelementer er individualitet og alternativ, var vi bange for, at et grafisk firma ville tænke for meget i hvordan tingene normalt skal se ud, fremfor hvordan vi ville have det.Efter en indledende snak med Propellos’ webdesigner var det tydeligt at vi her havde at gøre med et firma der lyttede til vores ideer, og forstod at sortere så vi sammen kom til et udgangspunkt.Vi fik leveret en skitse af hjemmesiden, kom med input, og fik så kort tid efter leveret en ny skitse med rettelser.På denne måde var vi involveret hele vejen, og var med til at skabe, hvad vi mener, er den bedste grafiske profil vi kunne drømme om.”
Jesper, Fatima
“Jeg bliver altså nødt til det, jeg ved godt man ikke må bande.. MEN… I er skide dygtige det er super flot det i laver”.
Søren Irbo, Secure2you
“Med Propellos som samarbejdspartner, har vi endnu engang fået omsat vores behov for hurtig og velgennemtænkt markedsføring til et slutprodukt med høj standard”
Dánjal Samuelsen, Elektron
Samarbejdet med Propellos var eksemplarisk. Processen var sjov, fyldt med leg og ikke mindst resultatsøgende”
Elin Sundberg Michelsen, Føroya Tele
Brug for et kreativt og effektivt reklamebureau?
Vi er selvfølgelig meget stolte over alle de fine udtalelser vi har fået fra vores kunder. Derfor kunne vi også godt tænke os at samarbejde med jer. Er der muligheder – så kontakt os på tlf. 70 70 71 85 eller mail info@propellos.dk, og lad os tage en snak om jeres udfordringer i markedet.