Inbound Marketing

En Inbound Marketing strategi gør op med den traditionelle tankegang og sætter kunderne i centrum – og hvis du udfører strategien rigtigt, vil du få mere kvalificeret trafik, bedre leads og derved et øget salg. Det handler nemlig om at dele værdifuld viden og indsigt, som gør det muligt at tiltrække de rigtige besøgende til dit website ved at SEO optimere indholdet, automatisere din marketing- og salgsindsats. Redskaberne her til er blandt andet Content Marketing, E-mail Marketing og Marketing Automation. Filosofien er gjort eksekverbar af HubSpot, der giver dig mulighed for at benytte platformens værktøjer til at arbejde effektivt på tværs af marketing, salg og kundeservice.

Vi står klar til at hjælpe dig med at lægge strategien, opsætte de automatiserede processer, samt skabe værdifuldt indhold, sådan at du også kan komme i gang med Inbound Marketing.

Marketing Automation

Marketing Automation er en måde hvorpå du automatiserer dine marketingaktiviteter og sætter dem i system. Ved hjælp af software, så som HubSpot, kan du udvikle blogindlæg, lave posts på sociale medier, udvikle landingpages og formularer, samt automatisk sende marketing e-mails ud til dine leads.

Marketing Automation

Marketing Automation er en måde hvorpå du automatiserer dine marketingaktiviteter og sætter dem i system. Ved hjælp af software, så som HubSpot, kan du udvikle blogindlæg, lave posts på sociale medier, udvikle landingpages og formularer, samt automatisk sende marketing e-mails ud til dine leads.

Content Marketing

Hvis du sammenligner din samlede markedsføring med et fly du skal have i luften, så er Content Marketing det brændstof, som holder motoren i gang. For os handler Content Marketing ikke kun om indholdsproduktion, men om at få produceret relevant og nærværende indhold, som kan bringe dig tættere på dine kunder og potentielle kunder. Content Marketing har det klare formål at tiltrække folk, som kan blive gode og loyale kunder og skal være med til at understøtte den samlede salgsproces. Godt content har ofte lang levetid og kan anvendes i flere sammenhænge til at bygge relation til de rigtige personer, som er en del af beslutningscenteret hos en klar defineret kundegruppe.

Uden det gode indhold, som er med til at styrke brand og markedsposition samt varme op for salget, er det svært at eksekvere på din inbound marketing og salgsstrategi.

Content Marketing

Hvis du sammenligner din samlede markedsføring med et fly du skal have i luften, så er Content Marketing det brændstof, som holder motoren i gang. For os handler Content Marketing ikke kun om indholdsproduktion, men om at få produceret relevant og nærværende indhold, som kan bringe dig tættere på dine kunder og potentielle kunder. Content Marketing har det klare formål at tiltrække folk, som kan blive gode og loyale kunder og skal være med til at understøtte den samlede salgsproces. Godt content har ofte lang levetid og kan anvendes i flere sammenhænge til at bygge relation til de rigtige personer, som er en del af beslutningscenteret hos en klar defineret kundegruppe.

Uden det gode indhold, som er med til at styrke brand og markedsposition samt varme op for salget, er det svært at eksekvere på din inbound marketing og salgsstrategi.

Leadgenerering

I korte træk handler leadgenerering om at få de rigtige kunder ind i butikken. Vi arbejder målrettet med at få dem til at udføre helt bestemte handlinger, alt efter hvor de er på kunderejsen. Alt for meget god Content bliver kun brugt én gang, når f.eks. virksomheden udsender nyhedsbreve eller tager på messe. Når vi arbejder med leadgenerering, tager vi udgangspunkt i, hvor en potentiel kunde er i sin beslutningsproces og ikke i hvornår vi har noget på hjerte. Vi arbejder derfor med bl.a. automatiserede mailflows og leadscoring for at identificere leads og vurdere, hvor langt de er på kunderejsen. Vi benytter messer, webinarer, faglige arrangementer, whitepapers og guides med fagligt indhold til at tiltrække potentielle kunder og vi bruger deres e-mail og efterfølgende adfærd til at kunne identificere dem.

Herved forvandler vi marketing til salg.

Leadgenerering

I korte træk handler leadgenerering om at få de rigtige kunder ind i butikken. Vi arbejder målrettet med at få dem til at udføre helt bestemte handlinger, alt efter hvor de er på kunderejsen. Alt for meget god Content bliver kun brugt én gang, når f.eks. virksomheden udsender nyhedsbreve eller tager på messe. Når vi arbejder med leadgenerering, tager vi udgangspunkt i, hvor en potentiel kunde er i sin beslutningsproces og ikke i hvornår vi har noget på hjerte. Vi arbejder derfor med bl.a. automatiserede mailflows og leadscoring for at identificere leads og vurdere, hvor langt de er på kunderejsen. Vi benytter messer, webinarer, faglige arrangementer, whitepapers og guides med fagligt indhold til at tiltrække potentielle kunder og vi bruger deres e-mail og efterfølgende adfærd til at kunne identificere dem.

Herved forvandler vi marketing til salg.

E-mail Marketing

E-mails og i særdeleshed nyhedsbreve får ofte hug for at være ”spam” og et irritationsmoment i vores indbakker. Ikke desto mindre er det et forretningskritisk element i din markedsføring og er en af de mest effektive metoder til at nå din målgruppe. For netop e-mails skaber relationer, da de kan gøres personlige – og så viser alle tal, at de konverterer rigtig godt.

E-mail Marketing

E-mails og i særdeleshed nyhedsbreve får ofte hug for at være ”spam” og et irritationsmoment i vores indbakker. Ikke desto mindre er det et forretningskritisk element i din markedsføring og er en af de mest effektive metoder til at nå din målgruppe. For netop e-mails skaber relationer, da de kan gøres personlige – og så viser alle tal, at de konverterer rigtig godt.

HubSpot

Med HubSpot har du adgang til alle Inbound Marketing værktøjer i et system, som gør din indsats langt mere effektiv. Hubspot er, i modsætning til systemer som SalesForce, tænkt ud af Marketing, men favner i dag hele kunderejsen på tværs af disciplinerne Salg, Marketing og Kundeservice. Hubspot kan således understøtte en væsentlig del af din forretningsgang og vi benytter derfor ikke kun Hubspot som et marketingredskab, men i lige så høj grad til at digitalisere de SMV-virksomheder vi arbejder med. Den helt store fordel med Hubspot er, at du som kunde kan vokse med systemet, så du kun betaler for de dele du bruger, og samtidig risikerer du ikke at vokse ud af systemet.

Når vi hjælper dig med at implementere Hubspot, vil vores fokus derfor være at tilføre dig værdi ved at binde dine salgs- og marketingindsatser langt tættere sammen.

Læs mere

HubSpot

Med HubSpot har du adgang til alle Inbound Marketing værktøjer i et system, som gør din indsats langt mere effektiv. Hubspot er, i modsætning til systemer som SalesForce, tænkt ud af Marketing, men favner i dag hele kunderejsen på tværs af disciplinerne Salg, Marketing og Kundeservice. Hubspot kan således understøtte en væsentlig del af din forretningsgang og vi benytter derfor ikke kun Hubspot som et marketingredskab, men i lige så høj grad til at digitalisere de SMV-virksomheder vi arbejder med. Den helt store fordel med Hubspot er, at du som kunde kan vokse med systemet, så du kun betaler for de dele du bruger, og samtidig risikerer du ikke at vokse ud af systemet.

Når vi hjælper dig med at implementere Hubspot, vil vores fokus derfor være at tilføre dig værdi ved at binde dine salgs- og marketingindsatser langt tættere sammen.

Læs mere

ActiveCampaign

ActiveCampaign er en cloudbaseret marketingplatform, der tilbyder et væld af funktioner til små og mellemstore virksomheder, som vil arbejde med Marketing Automation.

Kort sagt så får du en software til at tiltrække potentielle kunder med relevant indhold, engagere dem og få dem til at konvertere og til sidst agere ekspert, så de vender tilbage i fremtiden. Altså indbegrebet af en Inbound marketingstrategi, der kombinerer E-mail Marketing, Marketing Automation, Salgs-automation og CRM.

Læs mere

ActiveCampaign

ActiveCampaign er en cloudbaseret marketingplatform, der tilbyder et væld af funktioner til små og mellemstore virksomheder, som vil arbejde med Marketing Automation.

Kort sagt så får du en software til at tiltrække potentielle kunder med relevant indhold, engagere dem og få dem til at konvertere og til sidst agere ekspert, så de vender tilbage i fremtiden. Altså indbegrebet af en Inbound marketingstrategi, der kombinerer E-mail Marketing, Marketing Automation, Salgs-automation og CRM.

Læs mere

Constant Contact (SharpSpring)

Constant Contact (SharpSpring) er en populær all-in-one salgs- og marketingplatform, der tager udgangspunkt i automatisering. Platformen indeholder en lang række effektive onlineredskaber til at tiltrække flere kvalitets-leads til websitet, konvertere flere leads til kunder og optimere return on investment.

Platformen samler alle salgs- og marketingdata og er dermed det perfekte ”kontrol-center“ for jeres kampagner. Herfra kan I løbende få værdifulde indsigter på baggrund af data og hurtigt optimere kampagnerne.

Læs mere

Constant Contact (SharpSpring)

Constant Contact (SharpSpring) er en populær all-in-one salgs- og marketingplatform, der tager udgangspunkt i automatisering. Platformen indeholder en lang række effektive onlineredskaber til at tiltrække flere kvalitets-leads til websitet, konvertere flere leads til kunder og optimere return on investment.

Platformen samler alle salgs- og marketingdata og er dermed det perfekte ”kontrol-center“ for jeres kampagner. Herfra kan I løbende få værdifulde indsigter på baggrund af data og hurtigt optimere kampagnerne.

Læs mere

DOWNLOAD GUIDE TIL INBOUND MARKETING

Kom godt igang med inbound marketing – tiltræk kvalificerede leads og gør dem til kunder

få blandt andet svar på:

Hvordan kommer du igang med inbound?
Hvordan skaffer du nye leads?
Hvordan for du folk gennem brugerrejsen?
Hvilke resultater vil du opleve?

Få din gratis guide her!

Download guide

DOWNLOAD GUIDE TIL INBOUND MARKETING

Kom godt igang med inbound marketing – tiltræk kvalificerede leads og gør dem til kunder

få blandt andet svar på:

Hvordan kommer du igang med inbound?
Hvordan skaffer du nye leads?
Hvordan for du folk gennem brugerrejsen?
Hvilke resultater vil du opleve?

Få din gratis guide her!

Download guide

PROPELLOS
Falkoner Alle 20, 2000 Frederiksberg

TEL: +45 70 70 71 85
INFO@PROPELLOS.DK
CVR: 32942369

Bank info:
Reg. nr.: 2877, konto nr.: 4395459258

EAN nr.:5797203054729

PRIVATLIVSPOLITIK / FORRETNINGSBETINGELSER

KREATIVT DIGITALT BUREAU MED FOKUS PÅ DIGITAL MARKEDSFØRING. EFFEKTIV INBOUND MARKETING & SALG, HJEMMESIDER. MARKETING AUTOMATION OG BRANDING GIVER FREMDRIFT TIL VORES KUNDER.

SKAL VI OGSÅ HJÆLPE MED JERES VÆKST?

English

Nyhedsbrev

MODTAG VORES NYHEDSBREV

© propellos – ALL RIGHTS RESERVED